GlowZona

Od magistre hemije do prirodne kozmetike: Kako je Ilhana stvorila Bella Skincare

Bella SkinCare, bosanskohercegovački brend kozmetike, nastao je iz spojene strasti prema hemiji i ljubavi prema blagotvornim sastojcima prirode. Iza njega stoji inženjerka hemije, Ilhana Aljović, koja je, nakon rada u industriji, slijedila svoj poziv i stvorila vlastiti put u kozmetičkom svijetu. Prije gotovo sedam godina ovim je putem krenula jednostavna, ali jaka ideja: razviti nježne i sigurne formule za sve tipove kože, posebno osjetljivu.

Od prve formule sapuna do produkt-brendova koji danas osvajaju tržišta u Bosni i Hercegovini i Srbiji, Bella SkinCare nastavlja graditi povjerenje kroz transparentnost, odgovornost i autentičnost. Upravo zbog toga, izbor prirodnih i aktivnih sastojaka, pažljiv pristup razvoju proizvoda te otvorena komunikacija sa zajednicom, postali su temelj njezine misije.
U nastavku saznajemo što je inspiriralo Ilhanu da napusti industriju, kako njena ljubav prema prirodnoj kozmetici i hemiji oblikuje razvoj proizvoda, te kako njezin brend raste kroz povratne informacije i zajednički rad sa svojom publikom.

Osnivanje i inspiracija

Šta Vas je inspirisalo da pokrenete Bella Kozmetiku i kako je izgledao početak Vašeg brenda?

Nakon završenih studija zaposlila sam se u firmi koja se bavila namjenskom industrijom, ali sam ubrzo shvatila da to nije put kojim želim da idem. Kao magistar hemije oduvijek sam imala želju da spojim znanje s kreativnošću i ljubavlju prema prirodnoj kozmetici. Prva ideja bila je izrada sapuna, a kroz istraživanje trendova i potreba tržišta rodili su se i moji prvi proizvodi. Tada sam donijela odluku da napustim dotadašnji posao i u potpunosti se posvetim razvoju vlastitog brenda. Tako je započela priča Bella kozmetike. Volim reći da sam na početku imala i malo početničke sreće. Ljudi su mi vjerovali, a podrška poznanika stigla je odmah, svega nekoliko dana nakon što sam pokrenula Instagram profil počeli su pristizati prvi upiti i narudžbe.

Kako ste odlučili da se fokusirate na prirodne i poluprirodne proizvode?

Kada sam počela istraživati kozmetiku i tržište, to je bio period kada su se masovno pojavljivale objave o tome kako određeni sastojci navodno uništavaju kožu, izazivaju opekotine ili čak bolesti. Kao hemičar, nisam mogla prihvatiti takve generalizovane tvrdnje, jer svaka koža je različita i pojedini tipovi kože mogu biti osjetljiviji na određene sastojke. Moj cilj od samog početka bio je da se fokusiram na proizvode namijenjene osobama s osjetljivom kožom, formulacije koje neće izazvati neželjene reakcije i koje će biti sigurne za svakodnevnu upotrebu. Kasnije se asortiman prirodnih proizvoda proširio i na linije koje sadrže aktivne supstance, čime smo uspjeli spojiti prirodnu njegu s modernim pristupom kozmetici.

Koje su vrijednosti koje Bella Kozmetika njeguje od samog početka?

Vrijednosti na kojima Bella kozmetika počiva od samih početaka jesu iskrenost, korektnost i transparentnost. Smatramo da je važno biti realan i otvoren, svaki tip kože je drugačiji i nije moguće da jedan proizvod odgovara svima. Upravo zato nikada ne obećavamo nemoguće rezultate, a klijentima od prvog dana naglašavamo da, ako nisu zadovoljni proizvodom, uvijek imaju mogućnost povrata. Povjerenje naših korisnika gradimo iskrenim pristupom i dosljednošću.

Proizvodi i razvoj

Koji su najpopularniji proizvodi iz Vaše ponude i zbog čega mislite da su osvojili korisnike?

Naš prvi proizvod koji nas je učinio prepoznatljivima bila je pasta s aktivnim ugljem, prodana u više od 10.000 primjeraka, uz brojne pozitivne komentare i preporuke koje su se brzo širile među korisnicima. Danas su naši zaštitni znakovi butter i ulje za strije, ponekad se šalim da gotovo svaka trudnica u Bosni ima naš set. Ne smijem zaboraviti ni našu hidratantnu kremu za lice, koju kupci jako vole.

Kako birate sastojke za svoje proizvode i koliko je važna lokalna proizvodnja u tom procesu?

Pri izboru sastojaka najvažnije mi je da zadovoljavaju stroge sigurnosne i regulatorne standarde. Svaka sirovina mora biti certificirana za upotrebu u kozmetici, imati odgovarajuće MSDS dokumente, potvrdu o čistoći i, kad je moguće certifikate prirodnog porijekla. Na taj način osiguravamo da su naši proizvodi ne samo efektivni, već i potpuno sigurni za kožu, provjereni i transparentni prema standardima industrije, bez obzira na to odakle sirovine dolaze.

Možete li podijeliti nešto više o procesu razvoja proizvoda, od ideje do finalnog proizvoda?

Proces razvoja proizvoda u Bella kozmetici ide malo sporije nego što bismo željeli, jer želimo biti sigurni u svaki korak. Kada dobijemo ideju za proizvod, prvo radimo detaljnu formulaciju, zatim slijedi probna proizvodnja. Nakon toga proizvod testiramo na što većem broju ljudi kako bismo dobili kvalitetnu povratnu informaciju. Svi naši proizvodi su zdravstveno ispitani, i tek kada dobijemo sve pozitivne utiske, proizvod stavljamo u promet.

Komunikacija i zajednica

Vaš Instagram profil je vrlo aktivan i edukativan. Koliko Vam je važna komunikacija s pratiteljima i kako ona utiče na razvoj brenda?

Komunikacija s pratiteljima nam je od izuzetnog značaja jer upravo ona gradi povjerenje i povezanost s našom zajednicom. I danas, nakon toliko vremena, najviše me raduje kada dobijemo poruku zadovoljnih korisnika, jer to potvrđuje da smo na pravom putu. Trudim se da svakoj poruci posvetimo pažnju i da odgovor pružimo u najkraćem mogućem roku, kod nas se na odgovor ne čeka duže od 10 minuta. Smatram da je ta dostupnost i brza reakcija jedna od ključnih vrijednosti našeg brenda  koji doprinosi njegovom razvoju.

Kako prikupljate povratne informacije od korisnika i na koji način ih implementirate u buduće proizvode?

Kao što sam već spomenula, u stalnoj smo interakciji s našim korisnicima i uvijek smo tu da saslušamo njihove potrebe i prijedloge. Imamo veliki broj vjernih korisnika koji su s nama od samog početka, a njihovo iskustvo nam je dragocjeno. Većina naših proizvoda zapravo je nastala upravo na osnovu njihovih zahtjeva, kada primijetimo da više korisnika traži određeni proizvod, to nam je signal da postoji realna potreba na tržištu. Na taj način, povratne informacije direktno usmjeravaju naš razvoj i omogućavaju nam da kreiramo proizvode koji su zaista korisni i traženi.

Izazovi i budućnost

Koji su najveći izazovi s kojima ste se susreli u razvoju Bella Kozmetike i kako ste ih prevazišli?

Kada smo započeli s razvojem Bella Kozmetike, tržište je izgledalo potpuno drugačije nego danas. Bilo je vrlo malo brendova u ovom segmentu, ali i izuzetno malo firmi koje su se bavile prodajom sirovina. Poseban izazov bila je i ambalaža, osim nekoliko standardnih modela, gotovo da nije bilo mogućnosti za izbor. To je u velikoj mjeri otežavalo proces stvaranja proizvoda koji će se istaknuti i vizuelno, a ne samo kvalitetom. Danas je situacija znatno bolja, ponuda je raznovrsnija i dostupnija, što je olakšalo rad ne samo nama nego i svima koji se bave sličnim poslom.

Kakvi su Vaši planovi za budućnost brenda? Možemo li očekivati nove linije proizvoda ili širenje na nova tržišta?

Moj dugoročni san je da Bella Kozmetika jednog dana ima svoju malu radnju u kojoj će biti dostupna široka paleta naših proizvoda. To su planovi za budućnost, ali korak po korak idemo ka njihovom ostvarenju. U skorijem periodu fokus nam je na širenju asortimana, planiramo uvesti proizvode za kosu, što je potpuno novo područje za nas i nešto čime se do sada nismo bavili. Pored toga, kontinuirano radimo na razvoju novih formula.

Lična perspektiva

Kako balansirate između poslovnih obaveza i privatnog života?

Volim reći da smo mi mali porodični biznis i upravo je podrška i razumijevanje najbližih ono što mi najviše pomaže u balansiranju između poslovnog i privatnog života. U ovom poslu ste, zapravo, prisutni 24 sata dnevno, uvijek postoji nešto što zahtijeva pažnju i posvećenost. Još uvijek smo na početku i potrebno je mnogo rada kako bi se brend razvijao u skladu s mojom vizijom. Zato balans nije uvijek savršen, ali trudim se da pronađem vrijeme za sebe i porodicu.

Koji savjet biste dali mladim ženama u Bosni i Hercegovini i na Blakanu koje žele pokrenuti vlastiti biznis u oblasti kozmetike?

Mladim ženama koje žele pokrenuti vlastiti biznis u oblasti kozmetike savjetovala bih prije svega da budu istrajne i da ne odustaju ako je to ono što zaista vole i što ih ispunjava. Nijedan posao nije lagan, pun je izazova, uspona i padova, ali upravo upornost i vjera u svoju ideju čine razliku. Također, smatram da je važno ne gledati druge brendove kao konkurenciju na negativan način. Naprotiv, što nas je više, to više ljudi saznaje za prirodnu kozmetiku i zajedno gradimo povjerenje u ovu industriju na našim prostorima. Podrška i međusobno poštovanje među brendovima jednako su važni kao i sam rad na proizvodima.

Ilhanina strast i stručnost u spajanju hemije i prirodne kozmetike pokazuju da iza svakog proizvoda stoji mnogo više od formule, tu je vizija, upornost i želja da svakoj koži vrati nježnost i povjerenje.

Proizvode Bella skincare možete naručiti putem webshopa https://bellakozmetika.ba/ ili instagram sranice https://bellakozmetika.ba/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
GLOWZONA

Lejla

GlowZona: Tvoj digitalni svijet, online raj za skincare, haircare & bodycare, osmišljen za žene koje žele njegovati svaki kutak sebe.

Facebook
Pinterest
WhatsApp
LinkedIn
Twitter
Reddit